Måndag

Helgen har varit toppen, jobbade till 16 i Fredags sen blev det utgång både Fredag och Lördag, har sjukt kul båda kvällarna men dock mådde ja inte allt för bra igår men men man mår väl som man förtjänar?

Igår blev det lunch på via grande med grabbarna resten av dagen gick jag och Elin runt och kika lite på stan och mös av att det faktiskt var fint väder, gick hem till Frida en sväng kl sju gick jag hem och duscha och la mig halv död i soffan..

Idag väntas jobb 12.30-21 sista veckan jag jobbar hel tid nu sen går jag ner på 75 %,ska bli så underbart skönt!!
Sista två veckorna i juli sk jag vara ledig, då blir det en sista minuten resa, ståket och yran, PERFEKT!


Nej nu ska jag gå till bussen, puss

Kommentarer
Postat av: SannaF

Heej det stavas myste isällset för mös!:)

2009-06-24 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0