mys med lillasyster.

Inatt har lillasyster sovit över hos oss, mysigt att få rå om henne lite ibland med. Blir inte allt för ofta jag träffar henne längre. Igår kväll hyrde vi film, madagaskar 2, Kim och Felicia blev nöjd men inte jag. Istället för att kolla på filmen satt och leta och kika efter massa utbildningar.. Är fortfarande sjukt sugen på hudteraput, jag vill vill vill. Ska hitta en  bra lösning på hur jag ska göra för att allt ska gå ihop och bli så bra som möjligt!!

Nu har jag precis skjutsat Felicia på ridläger som är mellan 9-12. tolv ska jag hämta henne igen, då blir det lunch och en trip på stan.. mys!



kvällen får jag se vad den bjuder på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0