toppen dag!

som sagt for till mammsen idag och satt mig på altanen och sola lite, var rastlös så gick på fritids och hämta lillasyster och mös med henne en stund innan resten kom hem. Senare på em tog jag cyklen och cykla in till stan, så himla skönt!

Kim kom hem från jobbet och vi gick ner på stan och mös i solen gick förbi paus och åt middag och vidare hem igen. Så ringer Marina vi bestämmer att vi två och Emelie ska äta glass och mysa nere i badhus parken. Så himla kul att träffa er tjejer blir inte för ofta nu för tiden, och snart flytta Emelie till sthlm men lovar att jag ska komma ner ofta! :)

Emelie gick hem för att sussa och jag och Marina gick vidare på någon fest, men nu sitter jag här och ska krya ner i sängen resten av folket skulle på marite men jag skippar det idag ska upp kvart i sex och cykla på jobbet, duktig tjej!

Min dag har vart toppen!

sov gott.

Kommentarer
Postat av: Marina

DU ÄR MYSIG! IMORGON BLIR DET MYSIGT, TYP SOL OCH LITE BAD, MEN JAAA MEEEN JAA MEN JAAA MEN MYYYYS DÅÅ!

2009-07-03 @ 00:07:59
URL: http://marinabackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0