länge sen..

Ja nu var de länge sen jag uppdaterad lite, har bara inte haft någon lust helt enkelt...

Hänt en hel del har det gjort iallafall. Prisen fyllde år förra måndagen, blev det fika, massa folk och presenter.
Blev lite jobb på ängegården förra veckan, måste ha PENGAR.

Helgen bestod av utgång, både fredag och lördag,  super kul hade jag!

Imåndags blev det besök i fjällsta, mat och buzzspel med Sanna, for hem till stan för en fika med Emelie och åsa mys, för att sedan springa ner på biostaden och gå på bio med Kim, gustav och gustavs kompis. vi såg "män som hatar kvinnor" så sjukt bra film.  En film man MÅSTE se.


Nu sitter jag här har precis vikt i hop en massa tvätt dammsugit och väntar på att hoppa på bussen mot brunflo, jobb på ängegården väntar til 21.15 ikväll.

Imorgon kl 6 går tåget mot sthlm där Emelie väntar på mig. På dagen blir det shopping och kvällen bounce, sen på fredag dag går tåget hem till östersund igen.

Nej nu ska jag packa lite.

jag älskar Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0