Klump i magen

Finns inget värre än oron och tankarna som flyger runt i mitt huvud just nu, VAD HÄNDER I HÖST? Vilken skola? vilken utbildning? vilken stad hamnar jag i? Hur ska jag bo? GAAHHH blir galen. Tänk om allt bara hade vart så lätt så  någon kom och viska i mitt öra hur jag ska göra och vad som är bäst för mig? Och att Kim kunde följa med mig och få ett jobb i den stan jag ska flytta till.

Har iallalfall bokat tid för att kolla runt och gå på intervju på hudterapututbildning i sthlm den 26 maj. Får se då om man kommer in eller inte? För annars är det bara skippa det och börja tänka på nått annat?

=(



Kommentarer
Postat av: Emelie

livet är inte lätt, men det ordnar sig alltid som vi vet, även om det känns tungt just nu! men bra att du iaf har bokat tid =) jag o C ska ju ner den 28 vi..åker du tåg ner eller? och hem samma dag?

2009-05-06 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0