1 oktober

ja det är redan första oktober, imorse klev jag upp halv sju åkte med kim in till stan och träna. Cykla hem köpte med mig frukost och en tidingen och tänkte idag ska jag ha riktig mys dag. Åt frukost och mös i soffan och kände hur jag blev tröttare och tröttare så kl tio la jag mig ner i soffan och somna och vakna kl ett. Jahaopp då hade nästan hela dagen gått ändå, men behövde nog lite sömn eftersom jag sov tre timmar och kändes som jag låg ner max en halv timme. .

Nu ska jag ta och fixa lite här hemma sen kl halv fem ska jag på pump med Helena, skönt!! Äntligen, älskar verkligen pump sen ska jag hem och äta någon god middag men vad? nått förslag någon?

Puss a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0