23 oktober

Ja har hunnit med en del sen jag skrev sist.

Min helg i stockholm var super mysig.
Highschoolmusical musikal, skratt, MISSFÖRSTÅND, vin, Emelie,massa prat, shoppa, familjen, god mat och massa mys!

I veckan har det vart lite jobb och jag har vart allmänt slööö.

Igår kom Håkan, Laila och Sanna och åt middag hos oss, mysigt. Sanna stanna hos oss medans Håkan och Laila for på bio. Så vi passa på att baka hela kvällen, blev kokostoppar och mandelbeskvier.. GÖTT!

Nu på morgonen har jag hunnit träna två timmar, plockat lite, myst i soffan och nu väntar jag på Angelica vi ska in till stan möta upp helena kika på stan lite och äta lunch på Paus.

Imorgon blir det jobb 7-21 sen blir det nog utgång..
Söndag mys och träning väntar då.

ha en bra helg, för det ska jag ha!!
KRAM




jag älskar min kim!

Kommentarer
Postat av: Lisa Friberg

Sakanr dig jennie:) vi måste ses snart!!

2009-11-08 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0