body pump

igår for jag mamma och tomas på ikea för att shoppa =) och det gjorde vi verkligen haha när vi kom ut därifrån hade vi fyra fulla vagnar med grejer och MASSA kartonger med möbler.. Haha alla bara kolla och skratta åt oss. Super mysig dag, älskar att få umgås med familjen.

Idag tog jag sovmorgon till kl tio gick upp frukost och sen cykla ja in till stan för att träna. Lotta kom även så fick sällskap på pumpen, roligt att få träffa henne lite, eftersom det inte blir allt ofta.

Nu ska jag göra mig klar sen ta tag i och fixa med allt jag köpte igår, så det blir  någon ordning här någongång!

ANGELICA får en stor kram av mig idag!


Kommentarer
Postat av: angelica

<3

2009-10-07 @ 10:09:56
Postat av: Maja.

IKEA skapar ett litet beroende. Tänk vad allt är billigt och bra, sedan går man därifrån med massor av saker ändå:)

2009-10-07 @ 10:35:24
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0