Hemgjorda köttbullar

Jobb 7-12, tog mig till gold´s för att träna efter jobbet, skönt! Nu när jag väl har tagit mig dit igen förstår jag varför jag var där regelbundet förut, för hur skönt är det inte att bara köra till bra musik och känna hur svetten bara rinner? Jag älskar det iallafall. Och sen maten blir ju 10000 ggr godare när man har tränat.

Nu sitter jag i soffan nyduschad och äter en apelsin ska snart hämta Kim på jobbet sen åka till mamma för att få mat, mammas hemgjorda köttbullar och kokt potatis, mums! Sen ikväll ska jag åka förbi och se hur det går för Angelica och Ante som håller på renovera om hela deras nya lägenhet, spännande.

Ha det bra.



Kommentarer
Postat av: Annica

Jag gick till Emma på EHF. Jag berättade att du hade tipsat och hon visste vem du var.

Jag har tid till veckan så vi får se hur resultatet blir :)

2009-09-30 @ 19:51:45
URL: http://thisisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0