Måndag

igen..

Ja så var det en ny vecka, tiden går så fort. Helgen har vart toppen.
Fredagen gjorde jag inte mycket innan Kim kom hem från jobbet njööt av att vara ledig och inte göra nånting. När han sluta for vi och handla lite mat. Det blev bakad potatis, kött god sallad och sås, och ett glad vin till. UNDERBART gott var det. Sen var det mys i soffan hela kvällen.

Lördag klev vi upp i tid för att åka till fjällsta och hämta lite målar grejer. Vart kvar där en stund fick god lunch och en massa bus med Myrra blev det. For vidare till brunflo och kolla på hockeymatch. Därifrån åkte vi vidare till pappa fick oss lite middag, kokkött kan man ju inte säga nej till innan vi for vidare hem till soffan med chips och dipp.

Söndag vakna jag kl sex av väckarklockan, jobb väntade för Jennie. 6.45-16.15 på avdelning F där jag aldrig har vart förr,  men det gick jätte bra. När jag kom hem var sovrummet färdig målat och klart! Perfekt, älskar min prins. Vi åt middag, jag duscha och gjorde mig klar sen väntade bio "flickan som lekte med elden". Jag älskar dom där filmerna tycker dom är så himla bra.. Sen väntade sängen. .



Imorse tog jag sovmorgon klev inte upp förens halv tio, kikade om tvättstugan var ledig och det var den så nu håller jag på och tvättar och dona ikväll väntas jobb 16-21.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0