tisdag

Jobb idag 7-13, GAH vad en del personer kan göra en på dålig humör, uscha! For in på golds gym direkt efter jobbet ÄNTLIGEN! Nu jälvar ska jag ta tag i träningen igen, det är en sak som är säker. Nu sitter jag i soffan har precis ätit middag snodde Kims matlåda som han glämde i morse slapp jag laga någon mat, Perfekt! Han skulle ändå jobba ikväll och laga mat själv är ju sååå tråkigt. 

Nu ska jag ta mig en skön dusch sen ska ja ta tag i att städa lite här hemma, jobb en dag till sen ÄNTLIGEN ledig på torsdag efter 12 dagar jobb i sträck, vila upp mig på torsdag sen jobb ihelgen igen. Börjar bli lite smått less att jobb helger, men helgen efter är jag ledig som det ser ut nu och helgen efter det ska jag till sthlm och hälsa på Emelie, shoppa, en utgång ska det bli, mysa med familjen och kolla på musikal. längtar!

jag mår bra, fast det enda jag gör är typ att jobba, men det är bara att accpetera att mitt liv ser ut så just nu. puss.


Kommentarer
Postat av: Annica

Har bokat tid nu :D

2009-09-30 @ 11:03:16
URL: http://thisisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0