trött..

Ja det är nog bara för namnet det, i torsdag blev det dubbelpass på ängegården jag bara tänker på nästa lön som ska komma in på mitt konto UNDERBART!! Jag älskar pengar. ;) På kvällen kl nio  lagomt trött och less ska precis ge rapport till natten för att sedan gå hem, får jag ett sms av Linda.

- Jennie är du ledig imorgon, kan du komma och jobba? och inte på vilken jobb som helst, UTAN på Gina Tricot som jag har tjatat om detta =) eftersom jag var så klantig och inte ens skicka in ett cv i sommras när som sökte personal så har jag haft sån ångest, men jag lyckades få in en fot iallafall, super.

Så igår morse kl nio var det jag som stod inne på gina och larma och galga kläder förfullt. Kl tolv var det öppning av butik GALET mycket folk och jag jobba till halv åtta på kvällen, så himla himla roligt.

Lördag kl sex ringde kl igen och trött trött trött kan jag säga att jag var men jag klev upp med ett leende på läpparna jag skulle ju faktiskt få cykla på jobbet och jobba på gina inte åka bil på ängegården som alla andra dar.. Idag vart det jobb mellan 8-16, mycket folk idag med och ännu roligare och jobba idag. Nuär det bara hålla tummarna att jag få jobba extra nått mera. För jag älskar det!

Nu ligger Jennie i sängen helt slut, imorgon väntar ängegården på mig, jobb 7-21.
Sen börjar en ny arbetsvecka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0